Norway

Service

Ved å velge Furuno har du investert i et høykvalitets produkt. Likevel kan det oppstå situasjoner der du trenger service, support eller reservedeler. Vi har derfor bygget et omfattende service nettverk i Norge så vel som internasjonalt. Vår egen service organisasjon teller i dag 13 personer som har som sin hovedoppgave å drive problemløsning og yte support til forhandlere, verft og rederi. Vår serviceavdelig er tilgjengelig 24/7. I tillegg har vi et stort forhandlernettverk med 46 selvstendige forhandlere og 150 serviceteknikere rundt hele norskekysten. Du finner kontaktdetaljer til våre forhandlere ved å klikke her. 

Lager
Den mest kostbare siden ved tekniske problemer, er ofte tapte inntekter ved at fartøyet ikke er i operasjon. Vi har tatt konsekvensen av det, og investert i et betydelig lager av både reservedeler og ferdigprodukt ved vårt hovedkontor i Ålesund, med den hensikt å minimere evt. ventetid forbundet med reparasjoner og utskiftninger.

Ettersom våre sluttbrukere befinner seg nær sagt overalt hvor båter og skip opererer, har vi etablert et stort nettverk av forhandlere i Norge, og et par forhandlere også i Brasil og Nordvest Russland. På tilsvarende måte har våre søsterselskap i resten av verden bygget sine lokale nettverk, slik at vi til sammen utgjør det bredeste service nettverket i maritim elektronikk bransje. Som kunde av Furuno Norge, arrangerer vi service og reservedeler for deg nær sagt overalt i verden.

Last ned vår gratis FurunoNorge APP på APPstore. Denne hjelper dere blant annet til å finne nærmeste forhandler med et enkelt tastetrykk!

 

Tlf: +47 71 40 35 35
E-mail: .

 

  • x